Snapshots från veckan!

Här kommer några bilder sen förra veckan! :)
Var duktig och lagade mat på måndagen vilket tyvärr inte sker så ofta men gjorde massa så hade middag för hela veckan! ;)
På tisdagen var jag med min engelskakompis Rachel som jag träffade ute på Fraser Island men hon pluggar här i Melbourne nu. Vi åkte till nån random suburb norr om city och sen så hoppade vi runt till olika barer. Tillslut hamnade vi på en super mysig rooftop bar med världens utsikt över Melbourne. (dock glömde jag att ta en massa bilder) Dom hade även ett stort bord med tapas och man kunde beställa alla möjliga smaker av vodka! Drack choklad och karamell vodkadrinkar, så himla gott!
Sedan på onsdagen så mötte jag upp Kelsey i stan för att ta en fika men människan visa sig vara hungrig medans jag hade suktakt efter choklad i flera dagar så hon körde middag och jag körde efterrätt! :)
you can call us flashbackers...
 

Kommentera här: