My Weekend

Japp här kommer ett random vardagsinlägg om min helg. Var helt slut på fredagen efter en veckas jobb och minimalt med sömn så bestämde mig för att ha en mys kväll så gick och fixade naglarna och köpte godis och spenderade sen kvällen framför en film. På lördagen åkte jag och Kelsey ut till Chadstone vilket är en stor galleria som ligger en lite utanför city. Spenderade hela dagen där och åkte sedan hem där det var full förberedelse inför ett överrasknings party för en kompis till mina housemates som fyllde år så hakade på festandet och hade en super mysig kväll med m-a-s-s-a mat! Sedan söndagen bestod av brunch ute med tre kompisar, bike polo tittande (yes här spelar man polo på en bike) och hängde sedan med mina housemates till deras franskakompisar där det bjöds på hemmagjorda crepes. så gott! Hade en grym helg med andra ord. xx
 
 

Kommentera här: